DINE OPGAVER VIL BLANDT ANDET VÆRE:
Klassisk PR
• Pressepitch
• Cases
• Nyhedsopsøgning i forretningen
• Nyhedsvinkling ift. den aktuelle grønne dagsorden
• Debatindlæg
• Krisekommunikation
• Medietræning
Sociale medier
• Produktion af content marketing, artikler mv.
• Ansvar for virksomhedens Twitter-profil
• Video/podcast – interview og evt. klip
VI FORVENTER, AT DU:
• har en uddannelse som journalist eller cand.comm.
• som minimum har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling på en redaktion eller i en kommunikationsafdeling
• trives med at arbejde selvstændigt og som en del af et hold
• evner at udvikle, formidle og sælge historier internt og eksternt
• tager initiativ, er energisk og positiv
• motiveres af at skabe synlige resultater
Frem for alt forventer vi, at du har stor lyst til at arbejde med kommunikation, journalistik, sociale medier og pressehåndtering i et job, som både foregår ”ude i marken” og på kontoret.
VI TILBYDER DIG:
Et attraktivt job i en moderne virksomhed med mere end 150 års historie. Her kommer du til at arbejde med Hedeselskabet (foreningen) og HedeDanmark (forretningen) samt en lang række underliggende brands inden for skov, natur, biodiversitet, grøn pleje, genanvendelse og grønne investeringer. I hverdagen får du opbakning fra dine kolleger – i et fagligt stærkt miljø med kolleger der brænder for deres arbejde. Her er det viden og faglighed, der giver gennemslagskraft.
Vi skræddersyr dit introduktionsforløb, så det passer til dine kvalifikationer – og du vil kunne præge din egen hverdag i et job med stor fleksibilitet. Du får stor frihed, men også et stort ansvar. Vi giver dig også mulighed for at videreuddanne dig inden for dit fag. Du refererer til kommunikationsdirektøren.
Du bliver en del af en virksomhed i vækst, hvor vi arbejder efter visionen: ”Vi bygger en bæredygtig fremtid – med naturen som partner”.
FAKTA OM JOBBET:
Arbejdssted: Viborg (mulighed for at arbejde hjemmefra eller på andre lokationer 1-2 dage ugentligt)
Afdeling: Kommunikation & Marketing
Tiltrædelse: Snarest
Ansøgningsfrist: 4. februar 2021
HAR DU SPØRGSMÅL?
Kontakt kommunikationsdirektør Christian Bogh på tlf. 2034 5030
ANSØGNING
I din ansøgning bedes du angive dine umiddelbare lønforventninger til dette job (brutto inkl. pension).
Vi forventer at afholde samtaler den 9. februar 2021 og evt. 2. samtaler den 12. februar 2021. Du skal være indstillet på, at vi kortlægger din personprofil i løbet af ansættelsesprocessen.
OPDATERING: Jobbet er besat.