For medlemmer

Publiceret 28.05 2015

Innovation er nøglen – men til hvad?

Klumme af Klaus Astrup Nielsen, direktør Strategi & Innovation, Hedeselskabet

Ordet innovation bliver brugt ofte og i mange sammen- hænge. Lige fra at være red- ningsplanken for Danmarks fremtid til, hvordan man for få midler kan løse den lokale fodboldklubs udfordringer med at få økonomi og praktik til at hænge sammen. Google giver ikke mindre end 395 millioner svarmuligheder, hvis du søger på ordet. I Hedeselskabet har vi dog en klar idé om, hvad innovation er.

Vi ser innovation som muligheden for at differentiere os fra vores konkurrenter og skabe de bedste løsninger for vores kunder. Det kan lyde lidt diffust, men det er ret enkelt. Vi bruger tid og kræfter på at udvikle nye løsninger, produkter og services, som kan skabe en bæredygtig forretning. Hedeselskabets datterselskaber arbejder med innovation og forretningsudvikling til…

Hov – så var der ikke mere for den 25 øre.

Bliv medlem af Hedeselskabet for at få adgang til hele artiklen – det koster kun 50 kr. i kvartalet (25 kr. for studerende)1, og så kan du læse alle artiklerne om natur, klima, bæredygtighed og biodiversitet.  

Du modtager også tidsskriftet Vækst direkte i din postkasse fire gange om året, og du får adgang til arrangementer samt andre medlemsfordele.

Læs resten af artiklen - bliv medlem nu.

Allerede medlem? Log ind her.

1. Ved oprettelsen betaler du for resten af indeværende år. Dvs. 1. kvartal betaler du 200 kr. (stud. 100 kr.), 2. kvartal betaler du 150 kr. (stud. 75 kr.), 3. kvartal betaler du 100 kr. (stud. 25 kr.), 4. kvartal opkræves du 200 kr. (stud. 100 kr.) den 1. januar – dvs. kvartalet er gratis.