IT support
Her finder du regler og vejledninger om fjernadgang til Hedeselskabets system.
Fjernadgang
Som ansat i Hedeselskabet har du adgang til selskabets elektroniske ressourcer, hvor du end befinder dig i verden.
Der er flere muligheder for at logge ind alt efter dit behov – se også vejledningen ”Muligheder for fjernadgang”
Fjernadgang for eksterne
Er du ekstern konsulent, kunde, partner mv. og har fået tildelt fjernadgang gælder samme regler som ovenstående. Du kan dog kun tilgå Hedeselskabets interne IT ressourcer via Citrix web portal – se desuden vejledning til: Muligheder for fjernadgang og Online – Praktisk indførelse i logon.
Andre spørgsmål til IT og Fjernadgang i øvrigt rettes til din interne kontaktperson i Hedeselskabet,
Regler om fjernadgang
Fjernadgang er strengt personlig og du må aldrig videregive dit bruger-id og adgangskode til andre.
Vejledninger
Installation af Microsoft Authenticator på smartphone:
- MFA - Microsoft Authenticator - Opsætning af to-faktor godkendelse første gang
- MFA - Microsoft Authenticator - Setting up two-factor authentication for the first time UK-version
Sådan logger de på de forskellige løsninger:
- Muligheder for fjernadgang i Hedeselskabets netværk
- Online – Praktisk indførelse i logon
- Online - Citrix adgang på Mac PC
- Cisco VPN
- Webmail – WebAccess'
- Sådan skifter du password mm
Klik her for fjernsupport når PC'en er uden for Hedeselskabets domæne.
Vejledninger
Åbningstid:
• Mandag – torsdag: 07:00 – 16:00
• Fredag: 07:00 – 15:30
Kontaktinfo:
• support@hedeselskabet.dk eller +45 7010 3377
