Ikon Hedeselskabet

Publiceret 12.07 2021

Søg job i Hedeselskabet: Stærk webprojektleder med flair for markedsføring

Er du interesseret i den grønne dagsorden, og vil du gerne være med til at skabe de digitale byggesten, der skal forme en bæredygtig fremtid for os og vores kunder? 

Jobbet – ganske kort
Som webprojektleder i Hedeselskabet vil du få ansvar for drift og udvikling af både intranet og hjemmesider inkl. subsites for datterselskaber og forretningsområder. Du skal kunne udvikle features, som tiltrækker og fastholder brugerne, og producere indhold tilpasset mange forskellige målgrupper. 

Dine nye kolleger
l Kommunikation & Marketing i Viborg er vi i alt otte dedikerede kolleger, som hver især er eksperter inden for vores felt. Du vil opleve, at du dagligt får faglig sparring og mulighed for at udvikle dig sammen med os. Derudover får du ca. 1.000 kolleger at samarbejde med i andre afdelinger.

Hvad er det bedste ved at være ansat i Hedeselskabet?
Marketing partner Birgitte Sætre Vejlby fortæller

Det bedste ved mit job er, at jeg kan bidrage til den grønne omstilling i en alsidig virksomhed, som er i konstant udvikling. Jeg nyder at have et stort ansvar og en bred kontaktflade – og så har vi et godt arbejdsmiljø, som går på tværs af fagområder.

JOBBET INDEBÆRER BL.A., AT DU:

  • driver og udvikler Hedeselskabets og datterselskabernes hjemmesider (Drupal) og vores intranet (Sharepoint)
  • understøtter udviklingen af vores forretning på vores forskellige digitale platforme
  • har redaktørrollen og overvåger vores hjemmesider
  • udvikler nyhedsbreve og indsamler permissions med fokus på at generere leads
  • arbejder aktivt med SEM, herunder SEO
  • udarbejder og præsenterer analyser
  • bistår med både digitale og analoge markedsføringsopgaver – herunder projektledelse i samarbejde med vores marketing partner og presseansvarlige
  • yder intern rådgivning af medarbejdere og ledelse
  • har kontakten til vores eksterne websamarbejdspartnere
  • har styr på compliance, og ansvar for, at vi overholder gældende lovgivning ift. webtilgængelighed og cookies

Frem for alt forventer vi, at du har stor lyst til at arbejde selvstændigt med udvikling og drift af virksomhedens hjemmesider og intranet.

VI FORVENTER, AT DU:

  • er uddannet som multimediedesigner eller har anden relevant uddannelse
  • har 2-3 års erfaring fra en lignende stilling
  • udviser initiativ, er udadvendt, serviceminded og formår at styre flere projekter samtidigt


VI TILBYDER DIG:
Et attraktivt job i en moderne virksomhed med mere end 150 års historie. Her kommer du til at arbejde med Hedeselskabet (foreningen) og HedeDanmark (forretningen) samt en lang række underliggende brands inden for skov, natur, biodiversitet, grøn pleje, genanvendelse og grønne investeringer. I hverdagen får du opbakning fra dine kolleger – i et fagligt stærkt miljø, hvor vi alle brænder for vores arbejde. Her er det viden og faglighed, der giver gennemslagskraft.

Vi hjælper dig godt i gang med jobbet – og du vil kunne præge din egen hverdag i et job med stor fleksibilitet, hvor du bl.a. får mulighed for at arbejde hjemme 1-2 dage i ugen. Du får således en stor grad af frihed, men også et stort ansvar. Vi giver dig også mulighed for at videreuddanne dig inden for dit fag. Du refererer til kommunikationsdirektøren.

Kort om Hedeselskabet: Vi har status som en erhvervsdrivende fond, og vi har ingen ejere. Derfor går vores overskud til gode grønne formål i samfundet. Du bliver en del af en virksomhed i vækst, hvor vi arbejder efter visionen: ”Vi bygger en bæredygtig fremtid – med naturen som partner”.


FAKTA OM JOBBET:
Arbejdssted: Viborg (mulighed for at arbejde hjemmefra eller på andre lokationer 1-2 dage ugentligt)
Afdeling: Kommunikation & Marketing
Tiltrædelse: Snarest
Ansøgningsfrist: 10. august 2021

HAR DU SPØRGSMÅL?
Kontakt kommunikationsdirektør Christian Bogh på cbo@hedeselskabet.dk

ANSØGNING
I din ansøgning bedes du angive dine umiddelbare lønforventninger til dette job (brutto inkl. pension) samt information om, hvor du først blev opmærksom på denne stilling.
Du skal være indstillet på, at vi kortlægger din personprofil i løbet af ansættelsesprocessen.

Vi forventer at afholde 1. samtale den 18. august 2021 og 2. samtale den 25. august 2021

Klik her for at søge stillingen